Re: Czy modernizacja Polpaku juz sie zakonczyla?

Autor: Sylwester S. Biernacki (obeer_at_astercity.net)
Data: Tue 16 Jan 2001 - 09:09:27 MET

Użytkownik "Lharkon" <lharkon_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> I uwazasz ze jesli maja tam praktyki studenci z polibudy to jest powod
malej
> przepustowosci sieci?
> hehehehehe.Dobrze ze z naszego kierunku sa praktyki w miejscach pracy
ktorym
> sie dobrze wiedzie, bo bym sie mogl obrazic.
Nie....skądże znowu. Po prostu twierdzę, że takie osoby najczęściej nie mają
zbyt dużego pojęcia o zabawkach którymi się bawią.
Po to praktykują, żeby się czegoś nauczyć. Ale oczywiście jakimś kosztem...
;-)

Nie miałem na celu obrażanie kogokolwiek. Po prostu próbuję uświadomić repka
o realiach ;>

--
pozdrawiam,
Sylwester Biernacki <obeer_at_astercity.net>