Re: KOCHANA tpsa !!!!!!

Autor: Mark (tenchi_at_klub.chip.pl)
Data: Mon 15 Jan 2001 - 21:23:57 MET

Użytkownik "Marek" <markwater_at_interia.pl> napisał w wiadomości
> O ile mi wiadomo jest to jedyna forma zamówienia usługi SDI - pójść z
> wnioskiem do BOK-u.
> Nie wiem jeszcze po jaką cholerę jest ta ankieta na stronach
internetowych
> tpsa, w której trzeba dokładnie podać numer klienta, numer telefonu i
nazwę
> Zakładu telekomunikacji (nawet nie zmienili tego określenia z chwilą
> wprowadzenia zmian nazewnictwa swych struktur organizacyjnych). Gdyby
byli
> wobec abonentów w porządku to by napisali, że jest to ankieta do celów
> [...]
A ja właśnie nie składałem wniosku wcześniej lecz w chwili odbioru
terminala. Wypełniłem po prostu tą ankietę na ich stronie i po kilku
dniach zadzwonili żeby potwierdzić (działo się to w grudniu 1999 r.).
Później czekałem 7 miesięcy aż tu w ostatni piątek lipca telefon z tpsa
czy jest się nadal zainteresowanym SDI. W poniedziałek odbieram terminal
a we wtorek rusza.

--
Mark
tenchi_at_poczta.fm