Re: KOCHANA tpsa !!!!!!

Autor: Marek (markwater_at_interia.pl)
Data: Sun 14 Jan 2001 - 20:56:47 MET

Użytkownik "Andrzej Lawa" <alawa.news_at_lechistan.com> napisał w wiadomości

> Primo: może w ogóle nie dostaną (i co wtedy? liczyć +nieskończoność? ;-)

Zdaje się że to jest podstawowa opcja w sprawie SDI stosowana w
Telekomunikacji Polskiej SA. Uruchomic tylko kilka tysięcy dostępów (na 10
milionów abonentów), ukrywając to pod hasłem "okresu pilotowego", żeby
ludzie za bardzo nie podskakiwali i nie chcieli ciągać tepsy przed sądy lub
URT. I teraz siedzą w tej Warszawie i się upajają, jaką to nowoczesną firmą
jest TP SA.
Obrzydzenie już ogarnia na ten propagandowy bełkot :

"Wzrastające zapotrzebowanie klientów na coraz szybsze, łatwiejsze i
bardziej różnorodne sposoby dostępu do sieci skłaniają TP S.A.- POLPAK do
inwestycji, modernizacji i rozbudowy sieci. Działania TP S.A. -POLPAK są
zaplanowane, systematyczne i celowe. Rezultatem rozbudowy sieci będzie
wysoka szybkość przełączania ruchu IP, ułatwione zarządzanie siecią,
przygotowanie do przesyłania danych z prędkościami gigabitowymi oraz
zwiększenie wydajności sieci."

Tylko jak dotąd NIC nowego w ofercie TP SA się nie pojawiło, a kolejka
oczekujących na SDI jakoś nie wygląda, żeby się zmniejszała.

> Secundo: jak złożyły? Poszły do odpowiedniego dla nich BOK-u i złożyły
> pisemne podanko? I nie zalegały z opłatami?

O ile mi wiadomo jest to jedyna forma zamówienia usługi SDI - pójść z
wnioskiem do BOK-u.
Nie wiem jeszcze po jaką cholerę jest ta ankieta na stronach internetowych
tpsa, w której trzeba dokładnie podać numer klienta, numer telefonu i nazwę
Zakładu telekomunikacji (nawet nie zmienili tego określenia z chwilą
wprowadzenia zmian nazewnictwa swych struktur organizacyjnych). Gdyby byli
wobec abonentów w porządku to by napisali, że jest to ankieta do celów np.
statystycznych i że nic z niej dla abonenta nie wynika.
Ciekawe ilu ludzi nacięło się, wypełniło i wysłalo tę anketkę, nie
doczytawszy regulaminu, i czekają w spokoju sumienia myśląc, że sobie
zamówili.