Re: dlaczego nie u nas

Autor: Apache SA (apache_SA_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 14 Jan 2001 - 21:57:04 MET

Użytkownik Jurek Zielinski <jurekz_at_tel.debica.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:slrn963vkb.n8j.jurekz_at_canin.tel.debica.pl...
Nie

> 1) nie mam SDI i to jak jestem podpiety do inetu nie ma tu nic do rzeczy
> 2) po przeczytaniu twojego postu rozumiem dlaczego TEPSA nie wprowadzi
> szybkich DSLI na warunkach cenowych zblizonych do SDI.

Czymze ten DSLI jest, moglbys mnie oswiecic?

> W tej chwili trzyma
> cie przepustowosc SDI i tylko dlatego nie transferujesz wiecej. Gdybys
> dostal 2Mb to pewnie zapuscil bys ftepa na sunsita do /dev/null - a co -
> przeciez mozesz, placisz za to, won wszytskim od twojego lacza.

Dokladnie tak by bylo.

> I to jest wlasnie zalosne, miedzy innymi przez takie podejscie biora sie
> obecne przepustowosci po polpaku (choc oczywiscie nie tylko)

Oki. Jesli polska siec nie jest przystosowana do takiego korzystania z sieci
to czemu TPSA wprowadzila SDI?

> [...]
operatorami
> za ruch, to nie moge sie powstrzymac od mysli ze teraz bylo by inaczej.
> (moze dlatego ze nie mozna tego sprawdzic :) Jesli TEPSA miala by taki sam
> interes przepuszczac pakiety nasku jak i swoje - latwiej by bylo podpisac
> umowe o wzajemnym zabezpieczaniu sobie polaczen, a wtedy i reakcja na
awarie
> lacza bylaby zdecydowanie szybsza (utrata zyskow to nie to samo co
> poniesione kaszty)
> Ech - takie sobie tam marzenia o normalnym internecie.

Pomarzyc kazdy moze... A czy nie orientujesz sie czasami jak jest w
normalnych krajach?

--
****---///Unoficiall Arnold Buzdygan Fan Club\\\---****
          Strona Sabaziosa, dzial Liber Buzdyganum