Re: Nowy sposob rejestrowania domen w NASK'u :))

Autor: Piotr 'LaBRIE' Musial (pmusial_at_imagination.com.pl)
Data: Sun 14 Jan 2001 - 19:38:54 MET

Konrad Madej wrote:
> Ciekawy tok rozumowania: NASK nie wie czy dotarly => KM sie wstydzi ;)

Coz, ciekwym czy czy tak samo bys sie usmiechal gdyby takie,
nie przymierzajac jaja byly przy przelawaniu/wyplacaniu Twojego
wynagrodzenia? Jak sadze bylbys oburzony....jak to - ktos nie
szanuje tego, ze poswiecasz czas a pracujesz przeciez zapewne
w/g siebie solidnie... (?;>)

IMO calosciowe funkcjonowanie NASK'u to jakas farsa i brak posznowania
klienta jakim jest potencjalny zamawiajacy domene.
I bynajmniej nie mowie tu o np rentownosci, zyskach itp itd...
Jedynie o plaszczyznie wymiany informacji.
Co z tego, ze domene zarezerwowac mozna z poziomu www jesli
dalsze etapy (niezbedne do rejestracji) ewidentnie szwankuja.

Zapewne pozycja monopolisty jest bardzo wygodna i znacznie mniej
uwagi mozna poswiecac poprawianiu jakosci uslug oferowanych.
Pytanie brzmi: jak dlugo jeszcze to potrwa? Czy jedyna nadzieja jest
czekanie az ktos dobierze sie do tego z pozycji np Urzedu
Antymonopolowego lub ustawodawstwa? A moze poczekamy na plajte?

Osobiscie o nie moge nic dobrego powiedzic o NASK'u :\

Nie sadze aby byl to brak funduszy na zatrudnienie osoby/osob
dbajacych o poprawne (chociazby) funkcjonowanie...
Wiec co? Ignorancja? Brak checi?

pozdrawiam

Btw - nie jest to zadna osobista wycieczka w Twoja strone.

LaBRIE

--
Piotr 'LaBRIE' Musial / pmusial_at_imagination.com.pl / labrie_at_irc.pl
 "...uprawianie sztuki, gdzie intencje sa wyspekulowane na rozglos