Re: Wojtek Frabinski

Autor: zs_at_hor.net.pl
Data: Sun 14 Jan 2001 - 15:27:22 MET

> Witam
>
> to moze kolega podlaczy sie do naszej sieci na pare tygodni
> w czasach kiedy admini robia te swoje experymenty
> i wtedy pogadamy :-)))))))
>
> PS
> Wojtek poprostu walczy o swoje czyli jakosc polaczen za ktore placi :-))
> i ja mu sie nie dziwie

...jak by to powiedzieć ? sorry, sorry, sorry !
Miałem ciężki tydzień, walczyłem z poważną awarią w sieci i byłem wnerwiony
telefonami od klientów z abstrakcyjnymi problemami. Oczywiście - Wasze święte
prawo wymagać, a provider powinien sprawę tak załatwić/wyjaśnić, żeby nie
trzeba było z tym uderzać na listę.
Notabene - prywatnie uważam transparent proxy (dobrze skonfigurowane ;-))za
bardzo dobry wynalazek.

pokój wszystkim,

Zbigniew Sikora,
zs_at_hor.net.pl