Re: dlaczego nie u nas

Autor: miab (miab_at_warman.com.pl)
Data: Sun 14 Jan 2001 - 15:36:36 MET

"-<[SaKo]>-" <sako_at_infinity.waw.pl> wrote...

> Jasne, a ty oczwiscie po zainstalowaniu Windy odlaczasz juz cd-rom, bo
> nie masz potrzeba zainstalowania zadnego softu, prawda ? Czy moze jednak
> wkladasza kilkanascie roznych plyt, o ktorych to juz nie wspominasz...

Nie jest do konca tak zle z tym Windows.
Ja np. umiesczam instalatory uzywanych driverow i ich
modernizacje na hd, ale moje zlosliwe uwagi w zasadzie
nie dotycza ani Windows ani nawet Linuxa tylko rzekomej
koniecznosci dociagania wielusetmegabajtowych plikow
w codziennej praktyce uzytkownikow Internetu.

miab