Re: Tnijcie cytaty

Autor: Krzysztof Kiełczewski (z domu) (krzysiekkielczewski_at_poland.com)
Data: Thu 11 Jan 2001 - 23:22:27 MET

On Thu, 11 Jan 2001 14:46:14 +0100, Artur 'Bzyk' Frydel
<frydel_at_friko7.onet.pl> wrote:

>Nastepny narwany:)

Bywa

>A masz co ciekawego??;)) Photoshopa 6.0 szukam, moze byc image
>plyty...

Nie ma sprawy. Tylko ponieważ to nie ja jestem autorem to wcześniej
będzie crypt(); ;)))

>A tak powazniej.
>Ja tez nie lubie jak ktos wysyla niepotrzebne bity na grupy, ale do
>tego sluzy kill file. Po co sie denerwowac i psuc sobie zdrowie? Czy
>nie lepiej posluzyc sie filtrami?

Mozna. Ale ciężko z góry przewidzieć gdzie są te niepotrzebne...
A do KF u mnie to ciężko trafić, zwłaszcza po jednej wypowiedzi.
Trzeba być expertem ;)

Pozdrawiam,
Krzysiek Kiełczewski