Re: Tnijcie cytaty

Autor: Artur 'Bzyk' Frydel (frydel_at_priv7.onet.pl)
Data: Thu 11 Jan 2001 - 14:46:14 MET

On Thu, 11 Jan 2001 07:45:34 +0100, "Krzysztof Kiełczewski (z domu)"
<krzysiekkielczewski_at_poland.com> wrote:

[...]

Nastepny narwany:)

>Taki mądry jesteś bo masz SDI?

Nie, nie mam. Nie przyszlo Ci do glowy ze moge pisac np. z kawiarenki
internetowej??
A w domu mam zoltera 33.6 kbps.

>Newsy czytam z domu przez modem (i płacę rachunki), ale dostęp do
>stałego też mam. I to nie do marnych 112kb/s. Może podesłać
>kilka/naście pliczków *.iso?

A masz co ciekawego??;)) Photoshopa 6.0 szukam, moze byc image
plyty...

A tak powazniej.
Ja tez nie lubie jak ktos wysyla niepotrzebne bity na grupy, ale do
tego sluzy kill file. Po co sie denerwowac i psuc sobie zdrowie? Czy
nie lepiej posluzyc sie filtrami?

>Tym razem bez pozdrowień,

A ja pozdrawiam...

--
Bzyk
" Czyż ważne z kim się jada, byle kuchnia była dobra."