Re: wymuszone proxy

Autor: Tomasz Tomkowiak (bloodman_at_poczta.fm)
Data: Thu 11 Jan 2001 - 22:34:53 MET

Witam smarkacz <smarkacz_at_anathema.eu.org>,
dnia 11-Sty-01 (Czwartek) o 15:03:48 napisales:

> gdybym miał OC-3 do domu mógłbym się wręcz w informacji kąpać;
> teraz łączę się ledwo na 26400, więc ledwo się mogę do
> interesujących mnie informacji dopukać. Sam widzisz, jak głęboko
> ograniczasz mój dostęp do informacji nie chcąc zafundować mi
> OC-3. No, niech już stracę, OC-1. *ŁAMIESZ KONSTYTUCJĘ!*

Dostep masz? Wolny - ale masz :> Pozatym sam sobie ograniczasz, nie
kupujac sobie OC-3 :DDD
btw. CZEMU tak malo (26400) ???

> Xhejn znć! Zrozumże do cholery, że z artykułu 54 punkt 1 (bo o nim
> zapewne piszesz, jeśli nie, to napisz o którym) *nie wynika* żaden
> konkretny obowiązek żadnej konkretnej instytucji. *Nawet* rządowej.

Nie ma obowiazku ZAPEWNIENIA. Ale nie wolno OGRANICZAC.

> ->>> "zapewnia się" <<<- [...] "pozyskiwania" [...] "informacji."
> wynika z niego *tylko*, że nie można nikomu *zabronić* pozyskiwania
> czy też rozpowszechniania informacji.

Ograniczanie = niepelne zapewnienie. To nie jest jasne?

> Dokładniej - wszystkich, którzy mogliby ograniczyć Twoją wolność
> pozyskiwania czy też rozpowszechniania informacji. I nie, np. odmowa
> publikacji Twoich wynurzeń w Wyborczej takim ograniczeniem nie
> będzie.

Zawsze mozesz powolac sie na konstytucje lub zamiescic ogloszenie
(o ile 'wynurzenie' spelnia wymogi gazety i/lub nie lamie prawa).
Poza tym nikt nie zabrania wydawania swojego pisma - wiec w takich
przypadkach zadko zdarza sie 'zlamanie konstytucji' ;PPP

> ps2. Jeśli ktoś uważa, że rację ma mój oponent, czekam na OC-3 do
> domku. ;->

nie dostaniesz zadnego OC-3 ;) Sam sobie mozesz zapewnic - a jak cie
nie stac to Twoj problem...

--
BloodMan^Prototype                                subscribe amypl_at_egroups.com
ťťť  amiga_at_irc.pl    www.amypl.o.k.pl    #amypl    Amiga user since 1990  ŤŤŤ

Zwyciezcy i przegrani, nadzieje, sukcesy, porazki i kiksy.
INTERIA.PL prezentuje Pierwszy Internetowy Plebiscyt Sportowy
Zaglosuj i wygraj! http://sport.interia.pl/id/stat/plebiscyt
--
Archiwum grupy http://niusy.onet.pl/pl.internet.polip