Re: Proxy a napster i router

Autor: miab (miab_at_warman.com.pl)
Data: Thu 11 Jan 2001 - 14:19:57 MET

"Marek Moskal" <moskit_at_irc.p-l> wrote...

> Jeżeli jest zainstalowany tak, że przylega którymś bokiem do ściany, z
> obejściem mogą być problemy. Zresztą nie sądzę, żeby wpuścili cię do
> serwerowni, chyba że chcesz zrobić dużo większe obejście np. naokoło
> budynku z routerem.

Chyba jak przylega przeciwleglymi bokami do scian,
a dwoma z pozostalych do podlogi i sufitu.
W opisanym przez Ciebie przypadku z obejsciem nie
powinno byc problemu.
To wszystko oczywiscie przy zalozeniu ze router ma ksztalt
prostopadloscianu, a i wnetrze samej serwerowni takze.

miab