Re: dostep do zasobow niemieckich

Autor: miab (miab_at_warman.com.pl)
Data: Thu 11 Jan 2001 - 13:53:48 MET

"Marek" <markwater_at_interia.pl> wrote...

> Użytkownik "_KiNG_" <ml23471_at_sgh.waw.pl> napisał w wiadomości

> do

> ogranicza

> Tak też myślałem, mam zatem nastepujące pytanko.
> Czy w ramach działań, cytuję:
>

> "...Wzrastające zapotrzebowanie klientów na coraz szybsze, łatwiejsze i
> bardziej różnorodne sposoby dostępu do sieci skłaniają TP S.A.- POLPAK do
> inwestycji, modernizacji i rozbudowy sieci. Działania TP S.A. -POLPAK są
> zaplanowane, systematyczne i celowe. Rezultatem rozbudowy sieci będzie
> wysoka szybkość przełączania ruchu IP, ułatwione zarządzanie siecią,
> [...]

Gadka szmatka, gadka szmatka, natomiast racje ekonomiczne
widziane od strony tepsy przemawiaja za tym aby minimalizowac
predkosc polaczenia maksymalizujac tym samym zysk(wplywy)
z polaczen w ktorych uzytkownik placi za czas polaczenia.
Im gorsze polaczenie tym lepiej dla tepsy i nie chce wyjsc inaczej.

miab