Re: dostep do zasobow niemieckich

Autor: Marek (markwater_at_interia.pl)
Data: Thu 11 Jan 2001 - 06:52:40 MET

Użytkownik "_KiNG_" <ml23471_at_sgh.waw.pl> napisał w wiadomości

> a coz tu jest do interpretowania? :) pol34 ma lacze do niemiec 155mbit (w
> tym 77 or 78 do USA) - pakiety nie musza blakac sie po usa zeby dojechac
do
> niemiec - i ma "troche" mniej uzytkownikow o godz 18.00 niz polpak.
>
> btw: takie pingi i tak nie sa rewelacja, wieczorkiem w szczecinie
ogranicza
> tylko predkosc swiatla ;)
>
> cya,
> kingy

Tak też myślałem, mam zatem nastepujące pytanko.
Czy w ramach działań, cytuję:

"...Wzrastające zapotrzebowanie klientów na coraz szybsze, łatwiejsze i
bardziej różnorodne sposoby dostępu do sieci skłaniają TP S.A.- POLPAK do
inwestycji, modernizacji i rozbudowy sieci. Działania TP S.A. -POLPAK są
zaplanowane, systematyczne i celowe. Rezultatem rozbudowy sieci będzie
wysoka szybkość przełączania ruchu IP, ułatwione zarządzanie siecią,
przygotowanie do przesyłania danych z prędkościami gigabitowymi oraz
zwiększenie wydajności sieci...."

(dla niewtajemniczonych - jest to kopia informacji ze strony www tpsa)

przewidywane jest także zwiekszenie przepustowości do naszego zachodniego
sąsiada?

Marek