Re: Nowy sposob rejestrowania domen w NASK'u :))

Autor: Tomasz Nowak (tnowak_at_tux.pl)
Data: Wed 10 Jan 2001 - 19:15:39 MET

Tomasz Nowak wrote:

> Tak BTW; pod jaki adres mam się poskarżyć że czekam na rejestrację domeny
> już ponad 3 miesiące? Wysyłanie listów pod te podawane publicznie oczywiście
> nie przynosi skutku.

Następnego dnia po tym poście przyszła odpowiedz z NASKu! Wow, myślę sobie.

Otwieram list, a w nim informacja, że.. huh prawie się zakrzusiłem
..mam ponownie przesłać wszystkie formularze. (tym razem w nowym systemie)

W obecnej sytuacji nie mam szans na rejestrację domeny w ciągu najbliższego
miesiąca co daje razem 4 miechy. Będę rekordzistą, czy ktoś może poszczycić
się lepszym wynikiem? ;-)

--
Tomek