Re: Onet doprowadza mnie do szału

Autor: Grzegorz Janoszka (grzesjan_at_onet.pl-NOSPAM)
Data: Mon 08 Jan 2001 - 12:07:12 MET

Nawiązując do postu z Sun, 7 Jan 2001 19:35:19 +0100 autorstwa Andrzej Litewka (andx_at_poczta.onet.pl):
: > Prosiłem o dokładniejszy opis, o wynik polecenia tracert www.onet.pl
: Kiedyś takie polecenie sprawdzałem na jakimś adresie, ale stwierdziłem, że
: nic godnego uwagi tam (przynajmniej dla mnie) nie było poza czasami jak się
: nie mylę podawanymi w milisekundach i ewentualnych napotkanych routerach po
: drodze.

No widzisz, mi te informacje by powiedziały bardzo wiele.

: Po drugie nie bardzo wiem jak skopiować zawartość z okna trybu
: ms-dos do mojej wiadomości.

Podstawy, Watsonie ;)

: Nie rozumiem tylko co ma wspólnego strona www z serwerem pocztowym i news ?
: Czyżby to była jedna wspólna szafka ?

Ale może jeden wspólny switch? Jeden wspólny ruter? Jedno wspólne
łącze? To nie jest takie proste...

: Ja zgłaszam problem i oczekuję, że po drugiej stronie jest jakiś fachowiec z
: prawdziwego zdarzenia (nie ktoś kto ma tylko papier i magistra, ale ten kto
: naprawdę czuje temat i wie czym go się je). Niestety prawdziwych fachowców w
: tym kraju w każdej branży (od kopania rowów począwszy- bo o tym też trzeba
: mieć jakieś pojęcie) nie będzie więcej niz 10 %.

Jeśli ktoś mi zgłasza problem, to z reguły mam za mało informacji i
proszę daną osobę o współpracę w celu naprawienia.

: Czy tak trudno sprawdzić łacze onetu do centrali miejskiej Tepsy gdzie
: znajdują się modemy dostępowe (Rakowicka ?) ????
: Bo jeżeli nie wspaniały onetowski serwer to coś musi być z łączem do
: telekomuny (?)

Jakby Ci to powiedzieć... W Krakowie jest conajmniej 5 różnych węzłów
dostępowych, każdy połączony w inny sposób do innego sprzętu. Czasem
na jednej ulicy coś śmiga, a na ulicy obok nie działa.

: Tyle przychodzi mi do głowy przy moich miernych wiadomościach na temat
: sieci, serwerów, itp. spraw.
: Jeżeli jestem w jakiejś tu wspomnianej kwestii w błędzie to wyprowadź mnie z
: błędu.

Zauważyłem na razie tyle, że z węzła pcXX.krakow.ppp.tpnet.pl
(212.160.4.0/24) czasem są kłopoty w łączeniu się do niektórych
serwerów w Krakowie.
Sam mieszkam w obrębie działania tego węzła, więc mi też zależy na
rozwiązaniu problemu.
Z nowych cvx natomiast nie ma większych problemów.

Oczywiście odpowiadam prywatnie mimo iż na publicznym forum, ale mogę
Cię zapewnić, że współpracujemy z TPSA celem polepszenia jakości usług
i że admini stale nad tym pracują, a nie oglądają panienki.

--
Grzegorz Janoszka
Na newsy piszę całkowicie prywatnie.