Re: Onet doprowadza mnie do szału

Autor: Dawid Kuroczko (qnex_at_atlantis.ssw.krakow.pl)
Data: Mon 08 Jan 2001 - 08:08:09 MET

7 stycznia, godzina 19:35, na pl.internet.polip pisze Andrzej Litewka:
> Kiedyś takie polecenie sprawdzałem na jakimś adresie, ale stwierdziłem, że
> nic godnego uwagi tam (przynajmniej dla mnie) nie było poza czasami jak się
> nie mylę podawanymi w milisekundach i ewentualnych napotkanych routerach po
> drodze. Po drugie nie bardzo wiem jak skopiować zawartość z okna trybu
> ms-dos do mojej wiadomości.
-- Halo? Pogotowie? Był wypadek i potrzeba jest pomoc!
-- Zaraz przyjedziemy, proszę tylko podać gdzie pan jest.
-- Ale ja nie mam prawa jazdy.
-- Proszę podać ulicę, adres, kogoś się spytać, cokolwiek.
-- Ale to mi nic nie mówi, to po co ja mam to podawać? Poza tym
   musiałbym przejść 10 metrów do drogowskazu. Kiedyś już raz
   tak poszedłem, więc wiem, że to nie pomoże...

   Pozdrawiam,
       Dawid

--
                 | *Dawid Kuroczko* `-.--.---=' _Kraków_ |