Re: Onet doprowadza mnie do szału

Autor: Kamil Andrusz (wizz_at_localhost.mniam.net)
Data: Sun 07 Jan 2001 - 20:59:05 MET

"Andrzej Litewka" <andx_at_poczta.onet.pl> napisal(a):

> "Grzegorz Janoszka"
>
> Kiedyś takie polecenie sprawdzałem na jakimś adresie, ale stwierdziłem, że
> nic godnego uwagi tam (przynajmniej dla mnie) nie było poza czasami jak się
Wlasnie, dla Ciebie. A dla Grzegorza moglyby byc tam rzeczy wazne,
ktore pomoglyby rozwiazac problem.

> Teraz to powinienem jeszcze dodatkowo pokrzyczeć na Ciebie.
> Jeżeli wszystko byłoby w porządku to bym nie robił tyle szumu.
> Po drugie nie znam się na serwerach i ich konfiguracji, itp.
Jak chcesz, zeby ktos rozwiazal Twoj problem, jesli nie chcesz
dostarczyc danych potrzebnych do jego rozwiazania ?
> Chcesz to możemy pogadać o elektronice - bo na tym coś się tam znam - ale
> sprawy serwerowe zostawiam innym, którzy się powinni na tym znać.
Jesli powiem Ci: ,,Nie dziala mi wzmacniacz'', to co ? mam oczekiwac,
ze od razu powiesz: ,,a tak, padlo to i to'' ? Czy jednak najpierw
bedziesz chcial ten wzmacniacz obejrzec ?

> Ja zgłaszam problem i oczekuję, że po drugiej stronie jest jakiś fachowiec z
> prawdziwego zdarzenia (nie ktoś kto ma tylko papier i magistra, ale ten kto
> naprawdę czuje temat i wie czym go się je). Niestety prawdziwych fachowców w
Eh. Przeczytaj co napisales. Przemysl to. Jak ktos ma Ci pomoc, jak
nie wie _w_czym_jest_problem ?!

Pozdrawiam,
Kamil Andrusz

--