Re: Nowy sposob rejestrowania domen w NASK'u :))

Autor: MarekLef (mareklef_at_poczta.wp.pl)
Data: Sat 06 Jan 2001 - 22:46:57 MET

Użytkownik "Krzysztof Oledzki" <ole_at_hoth.jmg.com.pl> napisał w wiadomości
> Czesc :)
>
> Wlasnie odkrylem nowy formularz rejestrowania domen w nasku...
> Fajny... 5 minut trzeba go wypelniac przelaczacjac sie
> kilka razy na kolejne strony..
>
> W pewnym memencie skrypt pyta sie o nip i regon.. No wiec
> spisuje nip, wpisuje regon a on tu mi na to:
> Błąd: Błędny numer PESEL wnioskodawcy..
>
> A regon jest jak najbardziej poprawny i wpisywalem regon
> a nie pesel;-))
>
> Niezle nie? ;-)) Zaraz sprawdze jeszcze czy moze PESEL przyjmie.. :)
>
> Pozdrawiam,
>
> Krzysztof Oledzki

Podoba mi sie to polskie rejestrowanie - po jaka cholere tyle danych i tyle
stron - po co komu pesel i nip.
moze numer buta i stan konta w banku oraz zaswiadczenie od lekarza ze jest
sie na umysle zdolnym do klepania w klawisze.
To takie typowe dla naszych urzedasow. Moze dlatego rejestracja kosztuje 3-4
razy drozej niz bylejakiej domeny .com
Wyglada to jak moja kiedys oplata. Wplacilem w kasie Dostalem oryginal, dwie
kopie zostaly - jedna dla kasy, druga gdzies idzie dalej. Potem ja swoj
oryginal musze pokazac innej Pani ze juz oplacone ona numer kwitu wpisywala
do duzej ksiegi, a potem juz pod innym adresem inna Pani robila ksero mojego
oryginalu aby wpiac do mojej teczki ze zaplacone.
Ta sama szkola.
Marek L