Re: Nowy sposob rejestrowania domen w NASK'u :))

Autor: Jarosław Szopa (jarek_at_rubikon.zgierz.pl)
Data: Sat 06 Jan 2001 - 22:47:48 MET

> Wczoraj coś rejestrowałem i było oka, więc sądzę że to jednak pomyłka
> "przedpiszcy" :]

No jednak chyba nie do końca pmyłka - otóż nowy skrypt odrzuca mi uparcie
jako niepoprawny pewien ades e-mail wnioskodawcy (choć adres jest jak
najbardziej poprawny i działający), a przyjmuje oczywiście inny adres.
Sprawdzałem kilka razy - zawsze ten sam efekt. Dziwne.

J.

--
Wirtualny serwer WWW? Najpierw go testuję, za darmo. http://rubikon.pl