Re: (...) (dlugie)

Autor: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne (smolik_at_stanpol.com.pl)
Data: Sat 06 Jan 2001 - 01:04:03 MET

 A miałem cicho siedzieć -:(

On Thu, 4 Jan 2001, Jacek D. wrote:
[...]
>+ Zrodlem prawa internetowego sa Stany a nie Polska czy Europa.

 Miło mi, że Stanowe prawo może mnie chwilowo ugryźć...
 Nie mam zamiaru zwiedzać innych kontynentów.
 Coby "źrodło prawa" sobie za dużo nie myślało to w .pl
istnieje Rada Języka Polskiego - tyle że chyba ma inne
rzeczy na głowie (chwilowo).

>+ I tam trzeba szukac definicji i orzeczcnictwa.
>+ A ze w zascianku uzywa sie innego slownictwa to
>+ tym gorzej dla zascianka.

 Przyzwyczaiłem się do zaściankowości -:)

>+ Przeciez to nie Gotfryd bedzie dokonywal klasyfikacji siwatowego
>+ orzecznictwa w tej sprawie.

 Nie będę. Podobnie jak nie będę honorował pomysłu że Windows
CodePageCoś jest "ogólnoświatową normą".

>+ Jest za woda hacker = wlamywacz do systemow komputerowych
>+ to tak jest i basta
>+ i zascianek tego nie zmieni i basta.

 *Za wodą* nie zmieni. Sami sobie są sterem... -;)
 Znam kilku adresatów (patrz comp.os.vms) którzy, owszem,
zeznali że uważają sie za hackerów. Na listę, owszem, dalej
pisują. Może oni zmienią wysokie mniemanie (o sobie)
nie-hackera Jacka.D. Choć nie... pewnie jestem w błedzie -:>

>+ A dyskusja jest zbyt dyletancka, aby ja warto bylo kontynuowac.

 Pełna zgoda.

>+ Porownywanie hackera do slusarza to jest dobre porownanie w szkole
>+ zawodowej a nie przy dyskusji nt. Konwencji Rady Europy nt. Cybercrimes.

 N.C. bo elektrony z orbit powypadają.

 Gotfryd

--
 Gotfryd Smolik, PTH Stanpol Zabrze.