Re: (...) (dlugie)

Autor: Piotr Auksztulewicz (piotras_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Wed 03 Jan 2001 - 15:17:03 MET

Jacek D. <koperacja_at_priv4.onet.pl> wrote:
> Przeciez to nie Gotfryd bedzie dokonywal klasyfikacji siwatowego
> orzecznictwa w tej sprawie.
> Jest za woda hacker = wlamywacz do systemow komputerowych
> to tak jest i basta
> i zascianek tego nie zmieni i basta.

Ależ Jacusiu, ten termin właśnie zza wielkiej wody do nas przybył.
To stamtąd wywodzą się hackerzy, crackerzy, phreakerzy i inni...

> A dyskusja jest zbyt dyletancka, aby ja warto bylo kontynuowac.

Więc przestań w niej uczestniczyć.

> Porownywanie hackera do slusarza to jest dobre porownanie w szkole
> zawodowej a nie przy dyskusji nt. Konwencji Rady Europy nt. Cybercrimes.

Jest to bardzo dobre porównanie. Ale do ciebie proste fakty nie
docierają...

--
Piotr Auksztulewicz                 piotras_at_zeus.polsl.gliwice.pl
Centrum Komputerowe Politechniki Śląskiej, Gliwice, Akademicka 16