Re: Blokada rodzicielska stron Internetowych

Autor: Marek Iwanejko (miwanejk_at_hehe.elka.pw.edu.pl)
Data: Wed 03 Jan 2001 - 08:35:43 MET

Jacek Popławski <jp_at_ulgo.koti.com.pl> wrote:

> według mnie nie da się tego w 100% zapewnić
> jeśli chcesz blokować strony WWW, to praktycznie musisz nie tyle blokować,
> co udostępnić tylko te "pewne"

Nie jestem zwolennikiem kontroli niczym z dzieła Orwell'a, ale
może postaw squida z takim dodatkiem co się squidGuard nazywa.
Raz, że będziesz mógł wytłumaczyć dzieciom, że to jest szkodliwe
i przekonać się czy rzeczywiście dzieci tego przestrzegaja
i czy Twój syn zerka na www.playboy.com czy coś, w stylu hard-core, sado-maso,
no nie wiem co tam jeszcze. Będzie wtedy można coś z tym zrobić.

Sam squidGuard umożliwia również kontrolę URLi przechodzących
przez niego. Więcej o tym znajdziesz tu - http://www.squidguard.org/

pozdr,
 m.