Re: odczuwalna modernizacja?

Autor: Roman Niewiarowski (newrom_at_rp.zax.pl)
Data: Tue 02 Jan 2001 - 14:59:52 MET

dnia Tue, Jan 02, 2001 at 01:23:57PM +0100, Tadeusz napisal(a):
> TPSA ciagle pisze, ze modernizuje to i tamto. Rekonfiguruje to tu to tam.
> Ale dlaczego tego nie odczuwamy? Dlaczego dostep do zagranicznych stron jest
> tak powolny i trzeba uzywac w3cache, zeby wogole jako to szlo? Czy ktos wie
> gdzie moge sie dowiedziec co oni dokladnie zmodernizowali i poprawili?

Zawsze jak slysze ze beda modernizowac to mi ciarki po plecach chodza bo
najpierw wszystko sie wlecze bo modernizuja a potem tak juz zostaje bo sie
ludzie przyzwyczaili...
Z drugiej strony uwazam ze uzywanie w3cache jest bardzo dobrym pomyslem bez
wzgledu na to jaki ma sie transfer (no dobra niektorym dyski sie moga
wyrabiac w squidach ;)))

pozdro
newrom

--