Re: problem z wysyłaniem poczty

Autor: Sławek Solak (sp5sjt_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 31 Dec 2000 - 20:42:56 MET

Użytkownik "Sławek Solak" <sp5sjt_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Marek" <markwater_at_interia.pl> napisał w wiadomości
> komunikat o

(o kłopotach z wysyłką i mojej propozycji włączenia uwierzytelnienia...)

No proszę, co nagle, to po diable...
Dopiero po wysłaniu zauważyłem, ze już taką poradę dostałeś...

Ostatecznie... może zatrudnij do tego inny serwer ?
Może zmień serwer domyslny ? (w pewnych warunkach to też jest metoda)

Pozdrawiam, Pomyślnego NR !

--
Sławek SP5SJT,
Warszawa KO02MF,