/\

Autor: Jacek D. (koperacja_at_priv4.onet.pl)
Data: Sat 30 Dec 2000 - 14:53:15 MET

> Ja również dziwię się niezmiernie, że wiele poważnych osób raczy
> marnować swój drogocenny czas na bezcelowe próby wbijania wiedzy do
> głowy

Sam widzisz. Tyle czasu trace, a tutaj kolejny sie wychyja
i mowi ze hacker to taki gostek co siedzi przy komputerze, czyta ksiazki
i chodzi spac o 22.00 .
A juz wlamywac sie do systemow komputerowych to absolutnie.
I dodaje ze w firmie pracuje na stanowisku hackera
Buhahahahah

Czytajac takie komentarze mozna naprawde sie posikac ze smiechu.

> Bo czy jest sens dyskutować z człowiekiem (?), który uważa, że stworzył
> takie wynalazki jak: telefon na kilka kart SIM metodą chłupniczą, wózek
> z cyklotronem do zbierania aluminium w celu sprzedazy go do skupu,

a czemu.
Ja sprobuje podyskutowac.
napisz jak dziala ten wozek do zbierania aluminium i kiedy go
zaprezentujesz .

Do tego na wszystko oczywiście miał
> 'niepodwazalne dowody' a CNN aż się bije o wywiad z nim...

Oj zazdrosnik.
napisz do CNN ze masz ten wozek do aluminium. W Beyond the 2000
moze sie zalapiesz.

> Szanowni grupowicze, gdy widzę ten niesamowity kontrast pomiędzy
> człowiekiem i botem występujący w polemikach z expertem to aż nadziwić
> się nie mogę, że Wy wogóle macie jakąkolwiek nadzieję, że wasze choćby
> niewiem jak rzeczowe i rozsądne argumenty argumenty trafią do jego
> zakutego łba.

Ja nigdy nie spotkalem przedpiszcy, ktory pisze o sobie w trzeciej
osobie, nazywajac rzeczy po imieniu, ze ma zakuty leb.

Ile widac takie czasy ida, ze szlachectwo zobowiazuje do pisania w 3
osobie.