(...)

Autor: Jacek D. (koperacja_at_priv4.onet.pl)
Data: Sat 30 Dec 2000 - 14:43:27 MET

> Jest wielu chorych umysłowo ludzi. W Polsce podobno ok. 200
> tys. (wliczając w to pewnie różne nerwice itp.). No i dziwi Was, że
> jedna osoba na dwieście tysięcy ma dostęp do Internetu? Mnie tylko
> dziwi, czemu z nim dyskutujecie...
> --
> Samotnik Michał Jęczalik Sr

Dokladnie tak jest.
Masz racje drogi Kolego.
Osoba dotknieta uposledzeniem umyslowym zawsze mowi
ze to nic, bo w Polsce jest jeszcze 200.000 takich samych.

Ale tutaj sie Kolego mylicie. W Polsce nie ma 200.000 osob chorych
umyslowo.
Ja rozumiem ze sie pocieszacie, ale to niestety tak nie jest.

A zaliczanie nerwic do chorob umyslowych rowniez nie znajduje
uzasadnienia.
Czy chcecie Kolego powiedziec, ze te wszystkie kobiety za liscie
medycyna , mowiace o objawach nerwicy, sa chore umyslowo ?

Gdyby tak bylo, to 99% Polakow nigdy by nie dostalo wizy do Stanow
bo w druku wypisujesz czy sie leczyles psychiatrycznie.

czemu obrazasz publicznie kobiety z nerwicami ?
Moze stronisz od kobiet i stad ta agresja.
Czym ci one zawinily, ze nazywasz je umyslowo chore ?

jest taki model w psychiatrii , model lustra,
ze pacjent w kazdej osobie widzi objawy swojej choroby i
kazdego nazywa swoim imieniem, aby czuc sie komfortowo
ze nie on jeden ale jeden z bardzo wielu.

Ale powiem ci, ze model lustra prowadzi szybko to poglebienia objawow,
gdyz level normalnosci sinks and sinks and sinks.

A teraz 3 pytania :

1.czy uwazasz, ze wszyscy twoi sasiedzi sa chorzy umyslowo ?
2.czy uwazasz ze twoj pracodawca jest chory umyslowo ?
3. czy uwazasz ze w Polsce jest 200.000 osob chorych umyslowo ?

Jezeli odpowiedziales co najmniej raz twierdzaco na te pytania,
to niestety nie potrafie ci pomoc.
Nie jestem specjalista.
J.
Moge ci polecic dobrego