Re: polpak a internetia

Autor: Topoho (wheeler_at_kki.net.pl)
Data: Fri 29 Dec 2000 - 19:45:40 MET

> A nie przyszlo Ci do glowy, ze np. gdzies znacznie dalej sa nedzne lacza

moze i to prawda ale ja oceniam tylko swoja sytuacje i troche sie tym
martwie bo bardzo lubie Netie i sie na nia cieszylem

> Przeciez Internet to nie sa polaczenia kazdy z kazdym, wiec jak testowac
> lacze z serwisem ?

tego nie rozumiem ja nic nie mówilem o serwisowaniu

>Badales lacznosc miedzy dwoma punktami w sieci.

nie dwoma a wieloma punktami sieci (tego bylo baaaaaaaaardzo duzo tych
róznych serwerów: i task i inne naprawde nie pamietam nazw)

> Juz w sasiednim wezle operatora moze byc diametralnie inna sytuacja
ruchowa.

to w takim razie byly by tzw. lagi czyli przestoje a wówczas bym o tym
powiedzial a tak nie bylo

Pozdro