Re: http://www.nask.ws/

Autor: Robert Redziak (rekin_at_supersmietnik.plukwa.net)
Data: Fri 29 Dec 2000 - 11:59:58 MET

On Fri, 29 Dec 2000 00:17:14 +0100,
balawajder_at_nospam.topnet.pl <balawajder_at_nospam.topnet.pl>
wrote:

>Kiedy rejestrowalem makaron.ws dostalem link na domeny w
>domenie *.ws i liste domen sprawdzanych przez uzytkownikow
>sieci w przegladarce... wlos sie jezyl jak czytalem nazwy
>domen o ktore codziennie zabiegaly przerozne polskie
>firmy.... a miala byc ta domena *.ws malo interesujaca i
>nikogo nie interesowac bo jakas tam Samoa... jezeli
>najwieksi rejestranci dopisuja ja do wlasnych witryn celem
>rejestracji to chyba sa ku temu powody ?

 Bedzie panowalo mniej wiecej takie samo zainteresowanie,
 jak swego czasu domenami .to, .fm czy .tv. A potem pojawi
 sie kolejny ,,wynalazek''. Co nie zmienia faktu, ze nie
 jest to domena funkcjonalna tylko geograficzna.

 Pozdrawiam.

robert ,,rekin'' rędziak                   rekin.plukwa.net
bofh wannabe     my personal opinions    powered by openbsd
       nieważne jak spadasz, ważne jak lądujesz...
                             -- cytat z filmu ,,nienawiść''