Re: SDI+ SATELITA

Autor: B.Maruszewski_at_jtz.org.pl
Data: Fri 29 Dec 2000 - 11:59:24 MET

Jacek Rzeuski <jrzeuski_at_neptun.gdansk.tpsa.pl> wrote:

> Nie widzę przeciwwskazań.

A niby jak by to technicznie wygladalo ??? Bo ja zrozumialem, ze
,,losiek'' chcialby to widziec jako JEDNO lacze o przepustowosci 415
kb/s. A nie bardzo widze transfer przez takie lacze z 1 punktu na raz

Bartek M.

--
____  _____  ____ # Bartosz Maruszewski     B.Maruszewski_at_jtz.org.pl
   |    |      /  # Zalozyciel projektu JTZ:  http://www.jtz.org.pl/
   |    |     /   # moja strona:       http://www.jtz.org.pl/bartek/
\__|    |    /___ # Tel. 0501-453-621    ICQ: 23261748