Re: Pytanie do odwaznych - kto juz wdrozyl u siebie podsluchiwanie internetu ?

Autor: Jacek Popławski (jp_at_ulgo.koti.com.pl)
Data: Thu 28 Dec 2000 - 10:51:37 MET

Jacek D. wrote:
>kiedy sami z wlasnej woli i checi i zainteresowania,
>wdrozyli u siebie podsluchiwanie internetu

ja chciałem, ale nic z tego nie wychodzi, bo zawsze mam głośno włączoną
muzykę, co prawda w nocy jest ciszej, ale jak wiadomo wtedy internet
nie dziala bo cieć wyłącza prąd, aby nasz wieżowiec płacił najniższe rachunki

>i jaki maja z tego pozytek
>(finanse, usprawnienie dzialania, szersze horyzonty , realizacja
>wlasnych ambicji do kontrolowania duzej grupy spolecznej).

chciałem podsłuchać co ludzie piszą na newsy, dzięki temu miałem
zyskać satysfakcję, zadowolenie i horyzonty

>Tylko bez wciskania kitu, ze to niemozliwe i zakazane
>i dlatego nikt tego pryatnie nie robi.

wiesz... to jest tak jak z uprawianiem seksu z kurami - każdy to robi,
ale głośno się o tym nie mówi

--
No one sees an angel till it smashes to the ground
And then you run somewhere