Re: Podsluch wg MSWiA

Autor: Bronek Kozicki (brok_at_rubikon.pl)
Data: Thu 28 Dec 2000 - 10:58:32 MET

Użytkownik "Krzysztof Halasa" <khc_at_intrepid.pm.waw.pl> napisał w wiadomości

> Mam wrazenie, ze byly to tylko dwa slowa: "rozmowa kontrolowana".

masz rację. To mi się pomyliło - po napisaniu powyższego posta uwierała mnie
świadomość, że użyłem niewłaściwego słowa :)

Sedno w tym, że jakiś osioł z MSW(i-aaaa!) , pracujący w resorcie ponad 20
lat, zatęsknił za czasami "władzy absolutnej" ... ale nie pomyślał o tym, że
łatwiej byłoby wprowadzić stan wyjątkowy niż szpiegować Internet

B.