ISDN w Netii

Autor: Topoho (wheeler_at_kki.net.pl)
Data: Sat 23 Dec 2000 - 21:32:28 MET

Witam,
Jestem przyłączony od niedawna do Netii i mam ich zieloną linię i 100
godzin. Przysłali mi ofertę podłączenia do ISDN w cenie: instalacja 2 zł + 5
zł wyższy miesięczny abonament. Pozostaje jeszcze koszt modemu isdn. Wobec
tego mam pytanko:
1) czy ktoś ma doświadczenia z linią ISDN - jak to chodzi (szybkość,
przestoje)?
2) czy ktoś może powiedzieć jaki mogę mieć przesył plików (obecnie max 4,5
kb/s na zoltrixie Phantom)
3) jaki wybrać modem isdn (marka), jak się kształtują ceny?

Pozdro