Re: Podsluch wg MSWiA

Autor: Jacek D. (koperacja_at_priv4.onet.pl)
Data: Fri 22 Dec 2000 - 13:03:47 MET

> Puknij sie tam gdzie trzeba - jesli praca polega na jezdzeniu do klienta, to
> jak mozesz to nazwac prywatnym jezdzeniem?

Dopiero teraz to napisales. Z wczesniejszej wypowiedzi wynikalo
ze parkujesz pod swoim blokiem.

Czy wtedy pod kazdym mieszkaniem
> osoby prywatnej mam kupowac miejsce na parkungi strzezonym?

Nie kupowac miejsce, ale zaparkowac na parkingu strzezonym.
Mysle ze tak wlasnie powinienes postepowac.

> Zastanow sie. Zastanow nad tym dlaczego uzywanie samochodu poza parkingiem
> sluzbowym nazywasz od razy "uzywaniem do celow prywatnych"?

Napisalem w kontekscie parkowania pod blokiem, znaczy tam gdzie
mieszkasz.

> Mozesz od razu aresztowac wszystkich kierowcow autobusow, taksowek,
> dostawcow, TIRowcow etc.

a czemu ktos ma kogos aresztowac ?

Tirowcy maja swoje dozorowane parkingi nocne, a nawet dzienne przy
autostradach, a gdy przewoza ladunek to nie wolno im sie oddalac od
pojazdu lub pozostawiac go bez dozoru.

Autobusy parkuja w zamykanej zajezdni.

Taksowki prywatne , tam gdzie mieszka jej wlasciciel, na ryzyko
wlasciciela po chmurka.

A gdy duza firma, dawniejsze MPT to parkowanie na zamykanym i
dozorowanym placu.
J.