Re: Podsluch wg MSWiA

Autor: Adam Kułagowski (fidor_at_ahoj.pl)
Data: Thu 21 Dec 2000 - 20:53:28 MET

On 20 Dec 2000 23:15:21 GMT, Jacek Zapala <jacek_at_it.pl> wrote:
>Przeczytaj uważnie projekt ustawy. Już jest zakazana. Wprawdzie nie wprost,
>ale piszą o tym, że gdy operator zestawia klientowi szyfrowane łącze,
>to dane do podsłuchu musi udostępnić w formie rozszyfrowanej.
>Co oznacza, że NIE WOLNO mu zestawić połączenia szyfrowanego, którego
>nie umie rozszyfrować. Mam pisać dalej?

Takie pytanie . Dwie firmy - IPsoftware i IPhardware . IPH zestawia lacze
rejestruje transmisje na zestawionym laczu (nie montowala lacza szyfrowanego).
Nastepnie IPS siada i montuje "szyfratory na obu koncowkach" a ze nie jest
providerem nie musi udostepniach algorytmow dekodujacych .

Taka prosta chlopska logika (pewnie gdzies sie myle)

Oczywiscie IPSoftware i IPHardware sa dwiema niezaleznymi firmami nie majacymi
pojecia co druga robi :-) . Obie sa kryte.

A ja chyba zaczne dolaczac naglowek do maili : X-MSWiA : terror , szantaz ,
haker , bomba , narkotyk i kodowac maile (i unikac smutnych panow :-) )

Pozdrawiam

--
     Adam Kułagowski        UIN: 23321744          fidor_at_ahoj.pl
All work and no play, will make you a manager.