Re: Podsluch wg MSWiA

Autor: wmoroz_at_post.pl
Data: Thu 21 Dec 2000 - 20:47:50 MET

> Czyli jak Trurl i Klapaucjusz Zbojce Gebona pokonali...
> To powinna byc lekktura obowiazkowa dla kazdego kto chce siec
> kontrolowac.
>
> --
> Darek

Masz rację, Darku.

A swoją drogą Lem tak wiele rzeczy przewidział...

Ale nie wiem, czy tak SMUTNY pomysł, bo Amerykanie wymyślają idiotyzmy do
śmiechu (patrz wybór dziwnych przepisów z ok. połowy stanów) we Wprost albo
Polityce.
No i Anglicy dopiero niedawno znieśli nakaz biegania przed samochodami z
flagami, aby ostrzegać.

Jednak nasze Min. Miłości jest GŁUPIE na ponuro. A to jest niewybaczalne.
I jeszcze za to płacimy - ich pensyjki.

Władek