Re: Gdzie zlokalizować serwer?!

Autor: Mariusz Bukowski (bua_at_wmc.com.pl)
Data: Thu 21 Dec 2000 - 20:26:44 MET

Adam Plaszczyca napisał(a) w wiadomości:
<91t9du$nvn$7_at_korweta.task.gda.pl>...

>A po cholere kupowac router?
>Stawiasz wlasny serwer i bierzesz lacze od providera.

Od jakiego providera ? Wiekszosc ma modemy z v 35 - do tego jest
potrzebny router lub szybka karta synch. Faktycznie niektorzy
providerzy daja interfejs ethernet - ale nie wszyscy !!
Chyba ze mowisz o jakis modemach baseband na rs232.

--
Mariusz Bukowski
bua_at_wmc.com.pl