Re: Gdzie zlokalizować serwer?!

Autor: szomiz (szomiz_at_kocha.dostawac.reklamy.przez.net)
Data: Thu 21 Dec 2000 - 18:44:06 MET

Użytkownik Edyta Kąkiel <edzia_at_ssk.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:91t92k$p9b$1_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl...

> Miałabym także dostęp zdalny poprzez linię telefoniczną. W obliczu tego,
że
> koszt miesięczny, zakładając, że serwer mam swój, wyniósł by mnie ok. 2
000
> zł nie wiem czy warto w ogóle rozważać ryzyko budowania własnej
> infrastruktury?!
Dodalbym jeszcze honorarium dla osoby, ktora bedzie serwerem administrowac -
bo samo sie administrowac raczej nie bedzie...

> Ktoś stał przed takim dylematem? Może ja o czymś zapominam?

O standardowej usludze pt. serwery wirtualne...

szomiz