Re: problemy z SDI w Bialymstoku

Autor: Jaco (Jaco_at_alpha.net.pl)
Data: Thu 21 Dec 2000 - 17:30:33 MET

Użytkownik "Konrad Adam Mickiewicz" <conik_at_grafik.3d.pl> napisał w
wiadomości news:3a3f63f4_at_news.vogel.pl...
> Mam sobie SDI nieby fajnie ale od jakiegos czasu (mniej wiecej 2 tygodnie)
> mam koszmarnie wolne transfery, dochodzi do tego ze odebranie poczty czy
> postow
> z newsgrup graniczy z cudem

aż tak to nie, chyba że serwer leży albo jest problem na sieci (np dzisiaj
był)

> Czy inni uzytkownicy SDI w Bialymstoku zaobserwowali cos takiego???

Masz rację jednak że od jakiegoś czasu nędznie to działa. Jak mnie
podłączali miesiąc temu to było całkiem ok i nawet byłem zdziwiony ale teraz
w miarę podłączania nowych ludzi wszystko siada. Zazdroszcze memu kumplowi
na Zielonych Wzgórzach. Założyli im tam fajną siatkę (250PLN-instalacja,
50-abonament) transfery rzędu 100 kB/s i w dodatku każdy ma własne IP (!!!)

Pozdrowienia

Jaco