Re: problemy z SDI w Bialymstoku

Autor: Jacek Popławski (jp_at_ulgo.koti.com.pl)
Data: Fri 22 Dec 2000 - 04:10:45 MET

Konrad Adam Mickiewicz wrote:
>Mam sobie SDI nieby fajnie ale od jakiegos czasu (mniej wiecej 2 tygodnie)
>mam koszmarnie wolne transfery, dochodzi do tego ze odebranie poczty czy
>postow
>z newsgrup graniczy z cudem
>Czy inni uzytkownicy SDI w Bialymstoku zaobserwowali cos takiego???

obejrzałem twoje nagłówki - masz numer IP bardzo bliski mojemu, czy SDI
o podobnych numerach są jakoś połączone? albo chociaż pakiety idą "na początku"
tą samą drogą? bo jeśli tak, to znam odpowiedź... z tydzień temu pingowałem
z różnych miejsc w Sieci różne SDI w Białymstoku, zazwyczaj było 0-10% strat,
poza moim i sąsiednimi - tam było do 40% strat pakietów
miałem do nich dzwonić, ale 1) co kilka dni się poprawia (dzisiaj jest
idealnie) 2) nie mam kiedy (a chyba wieczorem/w nocy nikt tam nie siedzi?)

--
I hate you and you hate me
And everybody smiles