Re: Podsluch wg MSWiA

Autor: bot (netwerk_at_interia.nospam.pl)
Data: Thu 21 Dec 2000 - 01:06:55 MET

On Thu, 21 Dec 2000 00:31:48 +0100, "Jacek D."
<koperacja_at_priv4.onet.pl> wrote:

>Nie trzeba archiwizowac wszystkiego, tylko to co interesujace.
Juz widze jak sie zbiera jakas komisja sejmowa zeby ustalic co w tym
internecie jest takie interesujace...

>Czyta automat rozpoznajacy tresc.
>Patenty na systemy streszczajace tresc kmsiazek z dowolna kompresja
>liczba sobie i 10 lat.
>A slowa kluczowe , from: to: i load, indeksacja
>to dzisiaj jest standard
O kurna... to czemu ja nie moge nic w tym necie znalezc???

No wiesz... to moze byc ten slynny dowcip ktorego Rokita nie chcial
powiedziec pani Olejnik w TV... a to juz moze byc sprawa dla UOP-u
(zaleznie oczywiscie od panujacej dynastii)
BTW zna ktos?

>Nie psychiatrii. To byl wielki projekt realizowany za oceanem,
>zarejestrowania obrazu kultury, sztuki, nauki, wiedzy 20 wieku
>w formie elektronicznej.
I udalo sie? A "Nazisci" tam som?

BTW: EUREKA !!! EUREKA !!!
Ja wiem co to jest !!!
Tajny projekt rozwiazania palacej kwestii pielegniarek...
Odejda od lozek... siada przy komputerach... jak provider nie da im
etatow to mu sie doliczy 200% za rozliczenia miedzyoperatorskie...

Wasz bot