Re: problemy z SDI w Bialymstoku

Autor: Mariusz Bukowski (bua_at_wmc.com.pl)
Data: Wed 20 Dec 2000 - 00:37:32 MET

>Tak wlasnie sugeruje ...jezeli goscia nie bylo na sie ci to bylo ok a jak
>juz ktos z nas byl to byly problemy.
>Pewnie myslisz ze to nie mozliwe bo ktos z nas nie moglby sie wogole
>zalogowac do sieci...ale ja sie logowalem tylko nawet ze sciagnieciem czego
>co mialo 3 kilobajty byly problemy.

Jezeli chodzi o te same ip mogly wystapic problemy z zalogowaniem sie,
korzystaniem z sdi. Ale nie to bylo powodem zmniejszenia predkosci
transmisjii.
Poroblem byl kiedys poruszany na pl.comp.os.linux.sieci.

>ps.A niby dlaczego masz watpliwosci?
>Mam ci pokazac aneks do umowy ze zmienionym IP i przeprosinami?

Niczego takiego nie oczekuje. I wierze ze taka sytuacja mogla wystapic,
  - nie jestes pierwszy :-)))

Jezeli bedzie cos nie jasne wal na priv, sporadyzcnie jestem na tej grupie.

--
Mariusz Bukowski
bua_at_wmc.com.pl