Re: problemy z SDI w Bialymstoku

Autor: Sebastian P. (lharkon_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 19 Dec 2000 - 22:53:13 MET

> Sugerujesz ze przydzielenie Twojemu SDI numeru ip zajetego przez inne
sdi
> powodowało obnizenie predkosci transmisji ???????

Tak wlasnie sugeruje ...jezeli goscia nie bylo na sie ci to bylo ok a jak
juz ktos z nas byl to byly problemy.
Pewnie myslisz ze to nie mozliwe bo ktos z nas nie moglby sie wogole
zalogowac do sieci...ale ja sie logowalem tylko nawet ze sciagnieciem czego
co mialo 3 kilobajty byly problemy.
Lharkon
ps.A niby dlaczego masz watpliwosci?
Mam ci pokazac aneks do umowy ze zmienionym IP i przeprosinami?