Re: Chello

Autor: Piotr Pazoła (zelik_at_mediaprojekt.leszno.net)
Data: Tue 19 Dec 2000 - 16:28:18 MET

* Jacek Piskozub <piskozub_at_iopan.gda.pl> napisał(-a):
> Jest to w sumie znacznie wieksza skala interesow niz kablowka, o ktorej pisales. I
> zreszta sama PTK, ktora przed jej wykupieniem przez UPC rzeczywisciwe dlugo
> dowodzila swej niemoznosci w dziedzinie Internetu :-(

O Chello mozna poczytac jeszcze pod http://www.chello.pl. Wlasciwie,
pozyjemy - zobaczymy. Zapewne, gdy ten system ruszy w Warszawie i Krakowie
znajda sie glowy pozytywne i negatywne, a wtedy bedzie mozna powiedziec
cos wiecej. Interesuje mnie sprawa technicznych rozwiazan (tj. NAT,
publiczne adresy?) oraz jak bedzie wygladalo wyjscie na swiat z takiej
podsieci, jakie beda realne osiagi oraz merytoryczne podejscie UPC do
klienta.