Re: Onet choruje ???

Autor: Grzegorz Janoszka (grzesjan_at_onet.pl-NOSPAM)
Data: Sun 17 Dec 2000 - 20:58:10 MET

Nawiązując do postu z Sun, 17 Dec 2000 19:08:04 +0100 autorstwa Andrzej Litewka (andx_at_poczta.onet.pl):
: Już od około tygodnia widzę, że Onet niedomaga nie mogę prawie w ogóle nic
: wysłać przez ich serwer pocztowy, a ze ściąganiem newsów też nie najlepiej.
: Parę dni temu poruszałem ten temat, myślałem, ze to wina godzin szczytu.
: Ale właśnie wstałem wcześniej w sobotę, łączę się o 5:55 rano z siecią i
: widzę, że jest dokładnie to samo, totalna lipa !!!, nic się nie chce wysłać,
: impulsy mi lecą a wszystko praktycznie wisi w miejscu.
: A parę tygodni wcześniej onet pracował bardzo przyzwoicie, a rano to szedł
: jak burza.

A jesteś pewien, że nic z Twoim łączem do sieci się nie stało?

Podeślij mi adres IP, z którego się łączysz oraz wynik polecenia
tracert www.onet.pl (na priva).

: A tak liczyłem zawsze na tą firmę i tak się zwiodłem na nich :-(
: Mam nadzieję, że to tylko chwilowo.

Też mam taką nadzieję.

--
Grzegorz Janoszka