Onet choruje ???

Autor: Andrzej Litewka (andx_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 17 Dec 2000 - 19:08:04 MET

Już od około tygodnia widzę, że Onet niedomaga nie mogę prawie w ogóle nic
wysłać przez ich serwer pocztowy, a ze ściąganiem newsów też nie najlepiej.
Parę dni temu poruszałem ten temat, myślałem, ze to wina godzin szczytu.
Ale właśnie wstałem wcześniej w sobotę, łączę się o 5:55 rano z siecią i
widzę, że jest dokładnie to samo, totalna lipa !!!, nic się nie chce wysłać,
impulsy mi lecą a wszystko praktycznie wisi w miejscu.
A parę tygodni wcześniej onet pracował bardzo przyzwoicie, a rano to szedł
jak burza.

Czy ktoś wie co się stało ? Jakieś łącze padło ?
Jak to teraz wygląda - porozwieszali pełno swoich reklam (Onet) w Krakowie a
tu tak wszystko działa jakby w ogóle nie działało :-(
Muszę wysłać ten post niestety przez news.tpi.pl, bo przez onet to można już
od tygodnia dostać zawału.
A tak liczyłem zawsze na tą firmę i tak się zwiodłem na nich :-(
Mam nadzieję, że to tylko chwilowo.

--
Myślących ludzi cięcie cytatów nie trudzi.