Re: sdi 2.3

Autor: Piotr Kaczmarzyk (piotr_at_provider.pl)
Data: Sun 17 Dec 2000 - 00:55:55 MET

"Mateusz\(Amkacz\)" <amkacz_at_interia.pl> napisał:

> a wyobraz sobie ze gdyby np. warunkiem wejscia do np. unii europejskiej
> mialo by byc skonczenie z monopolem tpsatakie cos slyszalem) i jakis inny
> provider by to wprowadzil????

Ja juz stracilem nadzieje, ze kiedykolwiek skoncza sie monopole, dogadywanie
sie dominujacych firm co do 'nie psucia rynku' przez obnizanie cen,
kolesiarstwo i inne takie.

Owszem, sa firmy ktore np. podlaczaja blok laczem 2 Mb/s i biora po 40 zl
od mieszkanca (www.provider.pl :) ) - ale nie Tepsa. Tepsa za to utrudnia
takim zycie jak moze. Zreszta niewazne.... EOT :-(

P.