Re: Schematy sieci

Autor: Pawel Krawczyk (anti_kravietz_at_ceti.pl)
Data: Sat 16 Dec 2000 - 15:49:15 MET

Tomasz Jarzynka <tomee_at_cpi.pl> wrote:

> Hej, wiem, ze bylo, ale cos mi sie chyba skasowalo, bo nie widze ;)
> W kazdym razie, gdyby komus sie chcialo podpowiedziec mi, czy sa
> jakies programy do rysowania schematow sieci, najlepiej pod Linux'a.

Ja czasami używałem do tego XFiga, ale to raczej do prostych diagramów
bo ma dość nieładne rysunki urządzeń sieciowych, a brak mi talentu
żeby zrobić własne.

Gdzień natomiast znalazłem bibliotekę przyzwoitych ikonek, ale w jakimś
proprietary formacie, przykład poniżej. Gdyby ktoś miał ochotę to
przekonwertować na XFiga lub przynajmniej bitmapy, to chętnie udostępnię
wszystko.

EDGE Figure Symbol Definition
Version 2.3

FigureSymbol "computer1"