Re: Duży serwer grup dyskusyjnych

Autor: Marek Iwanejko (miw_at_hehe.tpi.pl)
Data: Sat 16 Dec 2000 - 14:33:35 MET

Andrzej Litewka <andx_at_poczta.onet.pl> wrote:
> Tak samo "fajny" jest news.tpi.pl.
> Pytam się: Po co na nim tyle tysięcy grup ?????

Odpowiadam: Jednych interesuja grupy niemieckie innych hiszpanskie,
ktos lubi poczytac o komputerach itd... Gdyby byly tylko polskie
to podniosl by sie raban, ze nie ma wyboru, ze jest tak malo itd.

> Odpowiadam sobie sam: żeby modemowocy nabijali kieszeń telekomunie przy
> pierwszym połączeniu i wolnym ( "świetlna" szybkość tego serwera u mnie to
> już tradycja :-( ) ściąganiu niepotrzebnych ponad 40000 grup, po to aby
> potem wybrać z nich co najwyżej kilkadziesiąt.

Ale porzeciez mozesz to zrobic tylko jeden raz! Jezeli Twoj czytnik
chce za kazdym razem sciagac liste wszystkich grup to go zmien.

"Swietlna" predkosc tego serwera (z Twojego puknu widzenia) wynika
z szybkosci modemu(!) i jakosci lacznosci po polpaku w danej chwili.
Zapewniam, ze news.tpi.pl jest w stanie podac Ci liste wszystkich grup
w czasie krotszym niz 10 sek. Rowniez ladowanie kilku tysiecy naglowkow
na sek. nie stanowi problemu dla tego serwera (po ostatnim upgradzie).

pozdr,
 m.