Re: Duży serwer grup dyskusyjnych

Autor: Andrzej Litewka (andx_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 14 Dec 2000 - 11:03:23 MET

> w sumie ten serwerek to jest raczej kilasty... grup nabrał ponad 40000
ale
> potem to nie chce ściągać postów :(

Tak samo "fajny" jest news.tpi.pl.
Pytam się: Po co na nim tyle tysięcy grup ?????
Odpowiadam sobie sam: żeby modemowocy nabijali kieszeń telekomunie przy
pierwszym połączeniu i wolnym ( "świetlna" szybkość tego serwera u mnie to
już tradycja :-( ) ściąganiu niepotrzebnych ponad 40000 grup, po to aby
potem wybrać z nich co najwyżej kilkadziesiąt.
Czy telekomuna wystawi mi w końcu jakiś serwer w Krakowie ( nie w Warszawie
!) taki który ma nie więcej grup niż news.onet ?

--
Tnijcie cytaty !