Re: Zerowy transfer dla serwerów Onet wieczorem

Autor: Jacek D. (koperacja_at_priv4.onet.pl)
Data: Thu 14 Dec 2000 - 18:05:50 MET

Andrzej Litewka wrote:

> Czy u wszystkich występuje taka przypadłość, że zarówna dla serera
> pocztowego Onet i serwera grup dyskusyjnych news.onet.pl w okolicy godziny
> 22 nie jest prawie nic możliwe do ściągniecia - wszystko stoi w miejscu !!!
> Wczoraj jeden list 1kB wysyłałem ponad 7 minut.
> Czy to jest kwestia samego oblężenia onetu o tej porze ?

Niestety wszystkie serwery usenet dostaja czkawki i niemocy.
Moze to jest wynikiem instalowania oprogramowania antywirusowego,
filtrujacego wirusy w zalacznikach do poczty.
Program nie filtruje on-line, ale off-line.
Zbieta paczke 1 MB tekstu i sprawdza i jak jest ok, to przesula dalej,
a jak znajdzie rozszerzenia .chm , .exe to szczegolowo rozpoznaje
paczke,
moze nawet recznie robi to operator.
I wtedy transfer wysiada, bo idzie do bufora, ktory jest przepelniony.

J.
Serwer